• دسترسی به Oracle Support

با خرید این اکانت در صورت بروز مشکل بر روی سرورهایی که حجم داده بالا دارند و مدیریت آنها کار مشکلی می‌باشد،  DBA سازمان با همکارس ساپورت اوراکل وظیفه‌ی پاسخگویی به مشکل پیش آمده را دارند. البته با توجه به تحریم بودن ایران، پرسش و پاسخ با تیم پشتیبانی اوراکل امری کاملاً ضروری است.

  • امکان دسترسی به آخرین ورژن‌های محصولات اوراکل (Patch)

اوراکل هر محصولی را که تولید میکند، اولین ورژن آن را برای توسعه محصول به صورت رایگان در اختیار همه کاربرها می‌گذارد. به مرور زمان حدود ۳ ورژن دیگر برای یک محصول تولید میکند و تمامی Path های امنیتی و تغییراتی که باعث افزایش کارایی می‌شود را بر روی ساپورت می‌گذارد.

  • امکان دسترسی به مستندات

اوراکل پیوسته مستنداتی اراِئه میکند که برای پیکربندی و یا نصب دیتابیس بر روی محیط هایی که قرار است کارهای سنگین داده‌ای و پردازشی انجام دهند، تقریبا ضروری هستند و این مستندات تنها بر روی این سایت قرار دارد.

Oracle System Support Advantage Data Sheet
حجم: 237 کیلوبایت

نمایی از اکانت metalink