این خدمت دیگه ارائه نمیشه

---------------------------

از اونجایی که خیلی از دوستان توانایی هزینه کردن برای اکانت metalink رو به صورت شخصی ندارند و سازمان‌شون هم این اکانت رو براشون تهیه نمیکنه تصمیم گرفتم این مطلب رو بنویسم تا راهگشای این دسته از دوستان باشم

این کار به صورت کاملاً خود جوش و رایگان انجام میشه و تعهدی به ادامه‌ی همیشگی نیست ولی تا جایی که امکانش باشه ادامه پیدا میکنه

لیست خدمات:

  • ایجاد Service Request برای حل مشکلات
  • دانلود Patches & Updates
  • چک کردن Certification محصولات
  • دانلود مستندات اعضای metalink

برای ایجاد یک Service Request باید اطلاعات زیر رو برای من بفرستید تا مشکلتون توسط تیم پشتیبانی اوراکل بررسی بشه (البته قبلش حتماً راجع به مشکل تحقیق کنید و وقتی به بن‌بست رسیدید اطلاعات رو بفرستید):

برای دانلود Patches و Updates باید شماره Patch یا update مورد نظر رو حتماً برای من بفرستید:

چک کردن Certification به این صورت‌ه که شما میخواین بدونید فلان محصول اوراکل مثلاً برای کدوم سیستم‌عامل‌ها Certified شده:

در مورد مستندات هم یا لینک یا شماره مستند رو بدید یا درباره موضوعی که میخواین اطلاعات بیشتری راجع بهش داشته باشید کلید واژه‌هاش رو برام بفرستید:

برای ارتباط با من به صفحه‌ی تماس مراجعه کنید

http://mghaffari.blog.ir/page/contact_with_me

شاد باشید